Wednesday, 27 September 2017

Jidvei, marea și iubirea


Vinul bun este o împletire de simțuri. Cel puțin pentru mine asta semnifică. Și chiar dacă toamna a început să își aloce dreptul, iar vremea este din ce în ce mai mohorâtă, vinul MARIA Fetească Albă din gama Owner's Choice mă îndeamnă să visez la vara ce a trecut.
Acest vin fascinează de la prima înghițitură, aromele sale de floare de salcâm, pere mature, măr, coajă de grapefruit și lămâie, amintindu-mi de serile de vară pe malul mării. Adoram să mă prindă apusul pe plajă și să privesc cu drag valurile mării care mușcau cu sete din nisip. Iar prietenul meu crease un ritual al nostru. După ce mă întorceam de pe plajă, el mă aștepta cu vinul MARIA Fetească Albă pe masă. Priveam paharul cu vin, admirându-i culoarea de un galben-verzui cu un aspect strălucitor.  Apoi mă lăsam cucerită de mirosul de floare de salcâm. Și la final ajungeam să gust din paharul cu vin rece, descoperindu-i iar și iar gustul elegant, echilibrat de pere mature, mere, grapefruit și lămâie. Și îmi amintesc că prietenul meu mă privea mereu fascinat. Poate era marea de vină sau rochia mea de voal lungă, de un galben pal sau poate erau vinul. Eu cred că toate acestea elemente erau responsabile pentru felul în care mă privea el. Nu, nu am uitat de dragoste. Iubirea dintre noi este atât de mare încât de multe ori îmi e frică să o recunosc. De multe ori îl întrebam:
- Cât ai de când să mă mai privești așa?
- O eternitate. îmi răspundea de fiecare dată.
Se apropia de mine, mă săruta pe frunte și apoi întindea paharul să ciocnim:
- Pentru noi!



Acum a venit toamna, dar vinul nu l-am schimbat.
 Jidvei și-a deschis propriul magazin online http://shop.jidvei.ro, așa că acum când vrem să ne sărbătorim iubirea, ne comandăm vinul MARIA Fetească Albă din gama Owner's Choice. 
Jidvei  te întâmpină cu 8 sticle de vin din gama Owner's Choice și Mysterium, fiecare având câte o poveste care așteaptă să fie descoperită.


No comments:

Post a Comment