Sunday, 6 August 2017

Brânzeturi cum se...cuVin: Delaco și Avincis la Craft


Vinul rupe barierele comunicării. Te îndeamnă să privești viața cu ochi mai buni și să apreciezi compania celor de lângă tine. Un vin bun te ajută să legi prietenii. Ei, uite că evenimentul Brânzeturi cum se...cuVin organizat de Asociația Bloggerilor Olteni și DicționarCulinar.ro a ajuns la ediția a 16-a. Așa că înainte să îmi fac bagajele să plec la seminarul de limbă și cultură bulgară, m-am bucurat de încă o seară în compania unor oameni frumoși. Nu știu ce s-a întâmplat cu vremea, dar a fost ideală. Soarele a fost mai blând, iar vântul mai acid. O vreme tocmai bună pentru o degustare de vin și brânzeturi. Locația a fost una perfectă pentru degustare: Craft. În acest restaurant te simți foarte bine, culoarea verde dându-i o prospețime.
Cu Avincis mă mai întâlnisem de trei ori: o dată la degustarea din Craiova și de două ori la Picnic la Crama Avincis în Drăgășani. Așa că eram sigură că voi degusta cu plăcere vinurile Avincis.
Au avut loc 5 împerecheri între brânzeturile de la Delaco și vinuri. Preferata mea însă a fost: Muscat Ottonel + Sauvignon Blanc și Camembert și mere ionatan (dulci acrișoare).


Cupajul îmbină delicatețea Muscatului Ottonel cu Sauvignon, a cărei prospețime dăruiește o împletire de emoții, rezonând cu frumusețea serilor de vară. Degustând vinul, am descoperit note de trandafiri și fructe exotice. Acest vin mi-a plăcut în mod deosebit deoarece s-a potrivit perfect cu atmosfera de vară, vinul fiind degustat foarte rece. Iar alături de brânza fină Camembert s-a creat o poveste. Una care m-a purtat cu gândul la o seară pe malul unui lac, bucurându-mă de vinul rece și brânza fină totul în dansul vântului ușor rece. Merele, lângă această împerechere, au adus încă un plus de prospețime. 


Vinul Muscat Ottonel + Sauvignon Blanc de la Avincis exprimă senzualitate, brânza Camembert - delicatețe, iar împerecherea între cele două este o poveste
Seara a descurs excelent prin prezența oamenilor dragi, a vinurilor nobile de la Avincis și a brânzeturile fine de la Delaco.  


Savurează viața! 


No comments:

Post a Comment