Saturday, 1 July 2017

Hai în vacanță!


Plimbările în aer liber sunt esențiale în serile de vară. Și pe măsură ce te plimbi și pofta de mâncare crește. Covrigeii frâgeziți cu vin de la Grand Papa reprezintă o alegere ideală pentru o gustare crocantă. Cine mă cunoaște, știe că nu îmi plac dulciurile. Covrigeii îi consider cei mai potriviți pentru a ronțăi în timpul plimbărilor, excursiilor și chiar și acasă. 
De câte ori vin prietenele mele pe la mine îmi place să le servesc cu diferite platouri care să meargă cu vinul. Iar pe căldura asta un vin alb rece este exact ce ne trebuie. La ultima degustare de vin, am descoperit o combinație foarte bună: Camembert cu covrigei frâgeziți cu vin alb. Un deliciu! Și s-au compeltat de minune cu vinul alb rece. Sigur le voi face o surpriză prietenelor mele data viitoare când mă vor vizita. 
În caz că nu știați, Grand Papa organizează concursul „Câștigă o vacanță în ținuturile vinurilor fine!”
„Cumpară orice pachet de covrigei sau biscuiţi Grand Papa cu eticheta promoţională, înscrie în câmpul de mai jos codul unic de pe etichetă sau trimite-l prin SMS la 3773 (tarif normal in Orange, Vodafone, Telekom) şi poţi câştiga unul din trolerele oferite zilnic sau, prin tragere la sorți, premiul cel mare – excursia circuit în Riviera Italiana – Nisa – Provence.”
V-am făcut curioși? Delectați-vă cu biscuiții sau covrigeii de la Grand Papa și apoi poate reușiți să vă bucurați de o excursie circuit în Riviera Italiană-Nisa-Provence. 
Ce aș lua eu în troler? E simplu. Rochii.
Este sezonul vacanțelor, al clipelor libere și al zilelelor nesfârșite de vară. Pentru mine FIN îneamnă puritate, fericire, dar și evadare din stresul acumulat de peste an. 
Vă urez succes în concurs! Și delectați-vă cu produsele de la Grand Papa! 

No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova