Tuesday, 2 May 2017

Brânzeturi cum se...cuVin: Crama Mennini și Delaco


Săptămâna a fost ca un carusel. Plină de evenimente, încărcată de emoții și surprinzătoare de bună.
Joi, m-am trezit veselă și pregătită pentru o zi plină. De dimineața am îmbrăcat un minunat costum popular bulgăresc din zona Vidinului, reprezentând Bulgaria la Multicultural Day.
Evenimentul a fost un succes, iar seara am încheiat-o așa cum se cuVINe...
Am participat la evenimentul Brânzeturi cum se...cuVin  organizat de Asociația Bloggerilor Olteni și DicționarCulinar.ro. Evenimentul a avut loc la  Terasa Planter's, un restaurant minunat lângă Parcul Romanescu, potrivit pentru a te relaxa și a petrece timp frumos alături de cei dragi ție.  Vinurile de la Crama Mennini au fost o surpriză foarte plăcută, împletindu-se de minune cu brânzeturile fine de la Delaco.





Cu Crama Mennini mă mai întâlnisem la Târgul de vinuri de la Craiova unde am degustat un vin potrivit și pentru micul dejun, Frizzante Rose din Pinot Noir, Stelle di Mare. Acesta este o specialitate italienească. Așa că nu fost nicio surpriză să constat că la degustarea de vin și brânzeturi de joi, împerecherea mea preferată între brânzeturi și vin a fost Camembert și Frizzante Rose.
Camembertul cu al său gust dulceag, de ciuperci m-a îndeamnat să visez la o grădină plină de flori, unde aș fi privit cerul atât de albastru, mulțumindu-i pentru tot ce mi-a oferit. Camembertul se potrivește de minune cu Frizzante Rose, vinul condimentând atât cât este necesar gustul, cât și visul meu.

Frizzante Rose îți trezește simțurile, te ridică din starea amorțită și te îndeamnă să pășești hotărât, realizându-ți planurile. Frizzante Rose este ca o hotărâre, stăpân pe sine și pregătit să te facă să începi o nouă etapă. Și chiar așa a fost: am încheiat o săptămână plină cu zâmbetul pe buze și mai hotărâtă ca oricând să mut munții din loc.
A fost o seară reușită alături de oameni frumoși, brânzeturi fine și vinuri alese. Iar vremea ne-a fost prietenă, atmosfera de primăvară îmbrăcând terasa în fericire și multe multe zâmbete.




Photo credit: Marian Buzărnescu, Laurențiu Badea

No comments:

Post a Comment