Monday, 13 March 2017

Oltenia Wine Fair


Vinul este cel care unește oamenii. O dată cu Brânzeturi cum se..cuVin, am cunoscut o lume nouă pentru mine - mult mai complexă decât aș fi crezut. Vinul este o alcătuire de simțuri.
La prima degustare de vin am cunoscut-o pe Corina. Și nu știu dacă vinul a fost de vină, dar s-a legat o prietenie tare frumoasă. 
Pe lângă degustările de vin organizate de AsBO, am vizitat anul trecut și câteva crame din Oltenia: Știrbey, Bauer și Avincis. Am cunoscut oameni noi, descoperind puțin din tainele vinului. 


Eu și Corina ne-am format o tradiție. O dată pe săptămână, seara, ieșim amândouă la un pahar de vin. Aș putea spune că vinul este o descoperire constantă de oameni, emoții, momente și liniște.  

Pe 17 și 18 martie, la Teatru Național Marin Sorescu din Craiova, între orele 10:00 și 18:00 are loc o expoziție de vinuri Oltenia Wine Fair. Aici veți putea degusta vinuri românești și străine. Aveți ocazia să aflați informații interesante de la reprezentații cramelor. Și să beneficiați de promoții și oferte speciale, având posibilitatea să degustați vinul înainte de a îl cumpăra.
Vă recomand să veniți la Oltenia Wine Fair și să intrați în lumea fascinantă a vinului!

No comments:

Post a Comment