Friday, 31 March 2017

Furtuna cu Marcel Iureș


După o zi foarte grea și agitată, nu îmi doream decât să îmi petrec seara într-un mod cât mai relaxant. Așa că am fost mai mult decât încântată când am primit invitația de la Teatru pentru Copii și Tineret Colibri pentru a vedea piesa Furtuna cu Marcel Iureș. Cine nu știe, teatrul este prima mea iubire.

Furtuna lui Shakespeare este pusă în valoare excepțional prin jocul actorilor, cât și al păpușilor. Cu personaje fantastice, decoruri simple și multă pasiune, piesa de teatru a atras atenția atât adulților, cât și copiilor.



Marcel Iureș este excepțional. Te introduce într-o lume fanstastică, unde el cu fata sa, Miranda, își petrec zilele pe o insulă, alături de trei duhuri, Caliban și alte păpuși.



Cine spunea că o zi grea nu se poate încheia minunat?
Vă recomand să vedeți piesa Furtuna la Teatru pentru Copii și Tineret Colibri!


Sursă foto: Bogdan Dănescu

No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova