Wednesday, 4 January 2017

Start!


Oamenii sunt precum muzica. Unii sunt atât de frumoși încât ai vrea să îi pui pe repeat în viața ta. Mereu am îndrăgit persoanele care au reușit să se diferențieze printre ceilalți. Poate din cauza faptului că nu îmi place banalitate. Este absurd și lipsit de sens să trăiești, făcând aceleași lucruri zi de zi. Totul pentru ce? Pentru liniște? Și liniștea în sinea ei este plictisitoare.
Mi-am cunoscut gândurile în totalitate. Sunt conștientă de faptul că mereu va fi o persoană mai bună/frumoasă/deșteaptă decât mine. Dar asta nu mă demoralizează. Chiar aș putea spune că mă mulțumește. Am cunoscut libertatea în momentul în care am realizat acest lucru. Și așa am învățat să admir. Nu mă simt în pericol. Admir frumosul în toate formele sale de exprimare.
Acum 3 ani vorbeam cu cineva drag și exprimându-mi răutatea feminină care ne caracterizează pe toate, îi zic: 
- Uită-te la asta cum arată! Hahaha! continuând să râd și să aștept confirmarea lui
Apoi replica lui, din momentul acela, mi-a intrat pentu totdeauna în minte:
- Da. Înțeleg ce spui. Dar uită-te la hainele ei. Sunt curate și ea este îngrijită. Are și ceva bun. Urâțenia pe care o vezi tu este subiectivă. 
Și atunci am înțeles că nu este normal să judec. Fiecare om este frumos în felul lui, iar noi nu avem dreptul să judecăm aparențele. 
Am înțeles că aspectul fizic nu înseamnă tot. De îmbătrânit cu toții o facem ( dacă avem norocul acesta), iar bătrânețea oricum nu te face un om mai neplăcut fizic. În viață contează mai mult felul în care îți îngrijești sufletul și cum te porți cu ceilalți. 
Nu știu cum va fi viitorul meu, dar sunt sigură că îmi voi face datoria. Mă voi bucura de fiecare moment, voi prețui oamenii mai mult și niciodată nu voi spune nu la învățat. Îmi doresc să evoluez pe zi ce trece, iar zâmbetul să mi-l port cu mine.  
La început de an, vreau să vă urez să aveți parte de un 2017 fantastic! Să vă bucurați mai des, să râdeți, să iubiți și să învățați să iertați mai des! 

No comments:

Post a Comment