Friday, 23 December 2016

2017! Here I come!



Am crezut că feminitatea mea constă în mare parte în părul lung. L-am purtat mereu lung, evitând să îi fac modificări, totul până anul acesta. În vara acestui an, am decis că am nevoie de o schimbare, așa că m-am tuns bob lung cu gândul că până la primăvară îl voi avea iar lung. Dar fiind o fire destul de surprinzătoare, m-am hotărât pe ultima sută de metri a anului 2016 să mai fac o schimbare. 

L-am tuns mai scurt, stilul bob francez. Recunosc! Am avut un șoc când m-am privit. Nu știam cum să reacționez. Dar șocul a trecut rapid și uite că am realizat că mă reprezintă mai mult această tunsoare. Am învățat că feminitatea mea nu constă în părul lung, ci în modul în care relaționez cu lumea.
Feminitatea unei femei constă în eleganța gesturilor sale. 
Coco Chanel spunea că o femeie atunci când își tunde părul este pe cale să își schimbă viața. Și îi dau dreptate. Pentru mine, 2016 a fost un an al valorificării emoțiilor mele. Mi-am expus sentimentele și le-am lăsat să zacă jos. Le-am privit, îmbrăcându-mă cu ele, m-am tot gândit care sunt cele mai valoroase. După ce m-am hotărât pe care să le păstrez lângă mine, mi-am luat rămas bun de la celălalte. 
Am învățat să am mai multă răbdare cu timpul meu. Să nu mai încerc să-l grăbesc. Când gândurile mele se sufocau, le-am acordat liniște. M-am refugiat în mijloc furtunii și am privit totul rece. Fără a mai fi vulnerabilă. 
2016 a însemnat un cumultum de emoții pe care le-am lăsat libere. Anul acesta a fost vorba doar despre mine. Mi-am curățat sufletul de păcatele gândurilor create de-al lungul timpului. Am primit cu inima deschisă noi persoane. Nu am crezut vreodată că vor juca un rol atât de frumos în viața mea. 2016 a fost darnic. Mi-a adus în viață persoanele potrivite în momentul în care mă simțeam prea fragilă.
Cum mă prinde 2017? Mai puternică! Încrezătoare în mine și hotărâtă să mut munții din loc.
Ce îmi doresc de la 2017? Multă sănătate și putere de muncă. Și un gram de noroc!  

No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova