Sunday, 6 November 2016

Reach out and touch faith! Circle of Love în Craiova


M-am născut acum un sfert de secol într-o familie de depechari. În primele luni de viață, părinții mi-au făcut cunoștință cu muzica celor de la Depeche Mode, așa că nu a fost nicio mirare când (bebeluș fiind) adormeam imediat cum auzeam vocea lui Dave Gahan. Nu am avut nevoie de cântecele de leagăn.
Anii au trecut și ajunsă la școală generală, mă uitam șocată la colegii mei care, majoritatea, nu știau cine e Depeche Mode. Cum adică? Dar ei ce ascultau? Mare nedumerire era în mintea mea!
 Pe măsură ce timpul a trecut, iar liceul a sosit, am experimentat și eu alte genuri de muzică, dar  am realizat că marea mea iubire e formată din două cuvinte: Depeche Mode. Și așa a rămas.
Depeche Mode nu înseamnă numai o trupă sau un gen de muzică, ci este un stil de viață. Trebuie să simți muzica lor, să o respiri și să o lași să-ți pătrundă în vene pentru că, o dată intrată, ea va reprezenta mereu o parte din tine. Prin muzica celor de la Depeche Mode treci prin toate stările.
De câte ori simt că totul în jurul meu se mișcă într-un mod prea haotic pentru mine, caut să enjoy the silence. Am învățat că people are people și indiferent de modul cum ne raportăm unii la alții, trebuie să înțelegem că everything counts în viața noastră. Aș alege mereu o strangelove în defavoarea unei iubiri banale. Îmi doresc iubirea aceea care mă face să spun că „just can't get enough” to „see you”! Iar el să îmi răspundă în șoaptă: „în acest joc al dragostei, mă declar un martyrNever let me down!”. I-aș răspunde cu o hotărâre neîntâlnită: ”I feel you!”.

Zilele trecute, telefonul meu a început să sune: „Reach out and touch faith!” (da, ringtoneul meu este Personal Jesus). Era o bună prietenă care m-a anunțat că urmează să aibă loc un eveniment mai mult decât interesant! Pe data de 12 noiembrie, la Teatru Național Marin Sorescu din Craiova, va avea loc muzicalul multimedia Circle of Love. Vă întrebați ce este Circle of Love? Ei bine, este un show multimedia neconvențional care îmbină proiecții cu cântecele celor de la Depeche Mode, cântate de muzica band-ului live. Iar versurile melodiilor se regăsesc în textul spectacolului care are la bază o poveste de dragoste, regăsind aici toate trăirile psihologice rezultate dintr-o despărțire. Când am auzit acest lucru, am spus din prima da! Vreau să merg!
Vă recomand să veniți la acest show! Merită cu adevărat!

Aici găsiți și trailerul:










No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova