Wednesday, 9 November 2016

Brânzeturi cum se...cuVin: Delaco și Crama Oprișor



Noiembrie a început cum nu se poate mai bine! Pe 3 noiembrie a avut loc o altă ediție a evenimentului Brânzeturi cum se...cuVin organizat de AsBO- Asociația Bloggerilor Olteni și DicționarCulinar.ro. Delaco și Crama Oprișor s-au reîntâlnit cu noi la Marmara, un restaurant cu specific turcesc, numai bun de petrecut timpul într-un mediu plăcut și alături de mâncăruri delicioase. De la Crama Oprișor, l-am revăzut cu drag pe Gabi Cristea am cunoscut pe Rebeca Didu, noua lui colegă. 



Am petrecut o seară minunată alături de oameni calzi și parcă noiembrie a devenit, dintr-o dată, mai cald. 
Cu toate că venisem destul de încordată la eveniment, am reușit să mă destresez. Acum nu știu sigur dacă vinul a fost de vină sau oamenii. Hmmm! Eu cred că atât vinul, cât și oamenii au reprezentat motivele necesare unei seri minunate. Am aflat multe lucruri interesante de la Gabi și Rebeca, unul din ele reprezentând diferența dintre buchet și aromă a vinurilor; buchetul este pentru vinurile vechi și aroma pentru cele noi.
Am degustat cinci combinații minunate între brânzeturile de la Delaco și vinurile de la Crama Oprișor:

Mozzarella Fresca Delaco – Maiastru Sauvignon Blanc + busuioc proaspat

Brie – Ile de France – La Cetate Chardonnay + struguri albi

Brie au bleu – Ile de France - Maiastru Rosé + crackers

Cascaval Sofia Delaco - Maiastru Merlot + prune uscate

Emmentaler Delaco - La Cetate Cabernet Sauvignon + nuci



Hmmm! Grea decizie a fost să aleg între cele 5, dar combinația preferată a fost cea cu numărul 2. Brânza Brie-Ile de France rămâne preferata mea. Cu o textură moale, mătăsoasă, mă duce cu gândul la un basm despre prinți și prințese spus în șoaptă de o zână nespus de frumoasă. Iar vinul La Cetate Chardonnay de la Crama Oprișor continuă povestea zânei; cu o culoare galben verzui și cu gust onctuos, vioi, La Cetate Chardonnay îndeamnă chiar și cea mai nesigură prințesă să pășească pe drumurile dragostei adevărate.
Brânza Brie-Ile de France este reprezentată de bunătate, vinul La Cetate Chardonnay reprezintă o dragoste și combinația între cele două este o poveste

Să iubim viața cu pasiune! 





No comments:

Post a Comment