Thursday, 23 June 2016

Picnic Crama Avincis




Pe 20 iunie a fost o vreme perfectă; soarele ne-a încălzit sufletele în timp ce vântul și-a jucat dansul în jurul nostru, iar vinurile de la Avincis ne-au trezit simțurile și gândurile bune. În a doua zi de Rusalii a avut loc la domeniul viticol Vila Dobrușa un eveniment tare minunat Picnic Crama Avincis; domeniul aparține familiei Stoica. Un loc minunat care te îndeamnă la relaxarea tuturor gândurilor și te cheamă să te bucuri de natură alături de vinurile sale. Aici are loc o magie. Chiar și timpul rămâne la un pahar de vin. Își frânge graba și se așează lângă vie, prinvind-o și întrebându-se de ce ne grăbim atât în viață. De ce nu o savurăm ca pe un vin bun? Pentru că pe la urmă viața este atât de minunată dacă știm să ne bucurăm de ea.




Am petrecut o zi superbă alături de oameni frumoși, am zâmbit mult și mi-am eliberat fericirea să danseze pe note muzicale suave, realizând un cumultum de simțuri însetate de libertate. Am vorbit cât în lună și în stele și m-am bucurat să îl revăd pe Mihai Frîncu.  
Crama Avincis poate fi vizitată, vila Dobrușa având capacitatea de cazare de 14 camere duble.
Vă recomand să vizitați acest loc minunat și să vă lăsați purtați în lumea de poveste a Cramei Avincis! 

Să ne lăsăm ochii să vadă frumosul, buzele noastre să facă cunoștință cu aroma vinurilor Avincis și graiul nostru să fie alcătuit numai din cuvinte pline de bunătate. 
Să ne bucurăm de viață! 














No comments:

Post a Comment

Noi vs/și ei