Wednesday, 11 May 2016

Fajitas Tex Mex- savoare mexicană


Am intrat pentru prima dată in restaurantul mexican din Craiova Fajitas Tex Mex după lansarea Corinei Ozon și mi-a plăcut atât de mult încât am revenit de multe ori. Un local plăcut și deschis cu niște angajați incredibili! Sunt mereu cu zâmbetul pe buze și săritori.



După lansarea Corinei Ozon la un vin și mâncare mexicană

Cum restaurantul mi-a lăsat o impresie bună le-am povestit prietenilor despre el și uite că am revenit destul de repede acolo. Dacă nu știți ce să comandați nu e nicio problemă, vi se recomandă în funcție de gust. Și să nu uităm! Fiind un restaurant mexican au mâncare cât mai picantă. Dar puteți decide dacă o vreți nepicantă sau picantă (în funcție de intenstitate- aici trebuie să știți fiecare cam cât de picant mâncați pentru că la ei termenul de picant este unul mult mai intens). 
Și cum spuneam, mi-am dus prietenii acolo. S-a nimerit să fie de Earth Hour, unde am stat atât de mult încât am dat deșteptarea și stingerea (cum zice Daniel). Am râs, am băut tequilla și am mâncat din bunătățile mexicane cu promisiunea să ne mai întoarcem. Și uite că ne-am mai întors. Craiova2Online am sărbătorit-o tot aici într-o companie bună și veselă. Din mâncărurile lor cel mai mult mi-a plăcut Fajitas de Pollo-nepicant. Eu nu mănânc picant. Mâncarea a fost delicioasă, aburii ispitându-mă înainte să ajungă în fața mea. Cine mă cunoaște, știe că eu mănânc foarte puțin (așa mi-e felul), dar de data aceasta nu mi-am mai lăsat puterea în farfurie, cum zice o vorbă din popor. 



La Fajitas Tex Mex te simți atât de bine încât uiți să mai pleci. 


No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova