Saturday, 9 April 2016

Hello Baby EXPO


De aproape 2 ani observ că mulți din cunoscuții mei încep să se așeze la casa lor. Acest lucru e minunat și chiar mă bucur să îi văd așezați la casa lor. Cum multe din prietenele mele au început să aducă pe lume niște pui de oameni absolut minunați, mă gândesc că târgul Hello Baby EXPO a picat la fix pentru ele.
În caz că nu știați, târgul Hello Baby EXPO va avea loc între 22 și 24 aprilie 2016 la Centrul Multifuncțional din Craiova, între orele 10:00 și 18:00. Ce cuprinde acest târg? Hmmm. O grămadă de lucruri interesante pentru părinți sau viitorii părinți. Sunt vizate trei domenii: 
-informații și sfaturi legate de parenting și creșterea copiilor
-shopping de calitate de la brand-uri de top
-distracție pentru întreaga familie.
Bun! Și ce este bine de știut este că acest târg reunește comercianți și furnizori de servicii din diferite domenii necesare copiilor și părinților.
Vizitatorii vor avea ocazia să găsească tot ce au nevoie pentru familia lor din mai multe domenii: produse de igienă și cosmetice gravide, bănci de celule stem, servicii medicale gravide, puericultură mare și mică, îmbrăcăminte și încălțăminte, produse pentru evenimente speciale, studiouri foto, jocuri și jucării, servicii educaționale, edituri și librări, servicii medicale, servicii de entertainment, alimentație, cadouri tematice, servicii bancare și asigurări și fundații umanitare. 
Acest târg oferă vizitatorilor și ocazia de a participa la prezentări din partea unor specialiști în domeniu. 
Cu toate că nu am de gând momentan să îmi formez o familie, mă voi duce la târg. Întotdeauna informațiile noi sunt binevenite! Mai ales dacă vizează familia!
Vă recomand să vă duceți cu toții! Puteți beneficia de oferte exclusive și reduceri speciali la servicii și produse dedicate copiilor și părinților.

No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova