Friday, 22 April 2016

Craiova2Online 2016


În săptămâna cu „Școala Altfel” s-a realizat pentru al treilea an evenimentul Craiova2Online care are ca scop informarea liceenilor despre tot ce înseamna lumea bloggingului. Prezentatorul evenimentului a fost Daniel Botea, iar speakerii au fost: Victoria Deliu, Roxana Știubei, Cristian Florea, Daniela Ilie, Cristian China Birta și bloggerul surpriză-Marius Matache aka Make.
Casa de Cultură Traian Demetrescu a fost cea care ne-a găzduit și ne-a ajutat să ne manifestăm acțiunile în voie.

Victoria Deliu mi se pare uimitoare și mereu mă suprinde. Chiar i-am zis unei prietene la eveniment că mi-aș fi dorit să am mintea Victoriei când eram și eu adolescentă. Pentru că da, Victoria are doar 16 ani, dar este atât de matură și elegantă încât nu îți vine să crezi că este atât de tânără. La eveniment, Victoria ne-a povestit că este selectivă cu subiectele pe care le abordează pe blog. Cu toate că timpul nu prea îi permite să scrie mult pe blog, ea speră că pe viitor va recupera.
Roxana Știubei e o tipă tare dragă mie. Are 20 de ani, inteligentă, veselă și foarte harnică.  Este studentă în anul 1 la Jurnalism și în caz că nu știați, domnișoara este și poetă. De la Roxana am aflat că activitatea de blogger a ajutat-o mai mult în activitatea de viitor jurnalist. Sunt sigură că Roxana Știubei va ajunge un jurnalist excelent!
Cristian Florea a enumărat avantajele pe care le au bloggerii care participă activ în lumea bloggingului.
Daniela Ilie este o tânără pasionată de călătorii, având un blog de nișă și site-ul MonumenteOltenia.ro. Ea a prezentat activitatea ei ca blogger de nișă liceenilor prezenți și i-a informat care sunt avantajele acestuia: o audiență stabilită cu precizie și posibilitatea de parteneriate cu firme interesate.
Cristian China Birta sau Chinezu este bloggerul care lucrează cu cele mai multe agenții. Chinezu a povestit participanților la eveniment despre cum poate fi folosit bloggul ca business.
Marius Matache aka Make a fost bloggerul surpriză și ne-a povestit cum l-a ajutat bloggingul să obțină multe avantaje.
După terminarea evenimentului, ne-am retras noi, bloggerii, la Fajitas pentru o mâncare mexicană minunată.
Craiova2Online a împletit curiozitatea și înțelepciunea într-o singură zi.
Mulțumim Credit AccesFajitas siOak Media !















No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova