Monday, 4 April 2016

Alegeri feminine sub lupă



De curând a luat naștere Asociația Bloggerilor Olteni sau pe scurt-AsBO, iar Daniel a venit cu frumoasa idee să facem poze profesionale pentru site. L-a cunoscut pe Cătălin Corneanu la un atelier de fotografie în Craiova și apoi s-au reîntâlnit la Ramada. A rămas să ne întâlnim cu toții la studioul foto cu Cătălin Corneanu și să avem parte de o mică ședință foto.
Hmmm. Înainte de întâlnirea de duminică m-am tot gândit cum să mă îmbrac. O rochie? Parcă prea des mă îmbrac în rochie. Aș mai schimba. Am vorbit cu o prietenă și mi-a sugerat să mă îmbrac mai colorat (mă gândisem să mă îmbrac în crem și alb, dar m-am răzgândit între timp). Bun! M-am decis. Ceva mai colorat. Spre uimirea tuturor nu m-am îmbrăcat în roșu. Cine mă cunoaște știe că mă îmbrac foarte des în roșu- de aici vine și porecla dată de Daniel: Scufița (roșie). Dar de data acesta, am zis să mai variez.  Așa că am decis să îmi iau un sacou portocaliu, o bluză crem și o pereche de pantaloni negri. Uitasem de pantofi: stiletto crem. Atât de frumoși și atât de dureroși? Nu și pentru mine. Port în majoritatea timpului pantofi și m-am obișnuit cu tocurile. Știți cum se spune: ”Strong women wear their pain like stilettos, no matther how much it hurts, all you see is the beauty of it”.




Pe Cătălin îl găsiți pe pagina de Facebook, dar și pe http://www.catalincorneanu.ro/ unde puteți să îi urmăriți munca și să apelați cu încredere la serviciile sale.

Am așteptat cu nerăbdare pozele. Cum le-am primit, am și setat ca poză de profil pe Facebook una din ele. Vă întrebați care poză? Prima.






M-au întrebat câteva persoane dacă m-am implicat în politică, dar vă asigur că nu. Mă păstrez apolitică! :)

2 comments:

  1. Scufita apolitica (ca daca zici Scufita Rosie se poate interpreta) :)

    ReplyDelete

Un Colocviu la Moscova