Thursday, 3 March 2016

Lansare la puterea a treia


Se spune că femeile sunt invidioase şi rele unele cu altele. Hmmm. Eu cred că invidia nu îşi are locul dacă tu eşti o persoană stăpână pe sine şi te simţi bine în pielea ta. Pe Facebook am cunoscut-o pe ea.

Cineva din lista mea a dat share la un link şi din curiozitate am dat click. Aşa am cunoscut o poveste interesantă. Era vorba de nişte amanţi.Citind postarea de pe blog am început să fiu curioasă să aflu cine a scris. Am aflat imediat aşa că am căutat-o pe Facebook. Am scris Corina Ozon şi mi-a apărut că o aveam deja în listă. M-am uitat curioasă pe pagina ei şi am văzut o femeie frumoasă, blondă şi comunicativă. Am început să îi urmăresc postările şi să îi mai las câte un comentariu. După ceva timp a apărut completarea căutată în postările ei de pe Facebook: cartea "Zilele amanţilor". Am comandat-o şi îmi aduc aminte că am citit-o cu o mare curiozitate. Apoi a sosit momentul să o cunosc. Îmi aduc aminte că am primit un mesaj de la Corina, spunându-mi că va veni în curând în oraşul meu. Lansarea "Zilele amanţilor" a sosit într-o primăvară călduroasă şi aşa am cunoscut-o mai mult pe Corina: o femeie interesantă, veselă şi care nu are cum să treacă neobservată. Se remarcă din prima. După lansare, am ieşit cu toţii (bloggeri şi prieteni) la un restaurant unde am avut ocazia să legăm o frumoasă prietenie.

"Zilele amanţilor" s-au consumat şi s-au transformat în "Nopţile amanţilor". Amanţii şi-au continuat povestea, făcându-ne pe noi, cititorii, să sperăm că vom afla finalul. A urmat o altă lansare faină, de data aceasta într-un cadru mai prietenos, fără emoţii şi alte sentimente încordate. Am revăzut-o cu drag pe Corina şi i-am spus ce deja auzea de la toată lumea: "Vreau continuarea!".
Şi uite aşa au apărut "Amanţii 3.0". Când am primit cartea eram mai mult decât curioasă să aflu finalul, dar i-am ascultat sfatul. Nu am citit sfârşitul până nu am citit-o cap coadă. Lansarea cărţii "Amanţii 3.0" a sosit cu mare emoţii pentru mine. Urma să vorbesc şi eu. Cum sunt o fire timidă, am fost foarte emoţionată şi îmi era teamă că nu voi reuşi să vorbesc în faţa publicului. Pe la urmă mi-am învins emoţiile şi sper că m-am descurcat ok. Mereu este o bucurie să o revăd pe Corina.
Înainte de a fi o scriitoare curajoasă, Corina Ozon este o luptătoare!






No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova