Thursday, 14 January 2016

Archery-Airsoft Craiova


Marţi, pe la ora 18:00 m-am întâlnit cu bloggerii la Archery-Airsoft Craiova (în Brazdă, la fosta fabrică de tutun) şi am încercat ceva nou...am tras cu arcul.
Cine mă cunoaşte ştie că sunt tare neîndemânatică, dar spre surprinderea mea nu am reuşit să mă rănesc. Cred că s-a datorat că am ascultat cu atenţie ce ne-a spus Sorin şi apoi rând pe rând ne-a învăţat pe fiecare să tragem cu arcul.
A rămas ca data viitoare să învăţăm mai multe lucruri interesante.
În curând se vor ţine ore de auto-apărare, de arte marţiale filipineze şi de tras cu pistolul.
Pe băieţi îi găsiţi începând cu ora 17:00 aşa că nu aveţi motiv să nu treceţi pe acolo. După o zi de muncă este indicat să eliminaţi stresul la Archery.
Pentru mai multe detalii intraţi pe grupul de Facebook.










No comments:

Post a Comment

Noi vs/și ei