Thursday, 21 January 2016

21 ianuarie - Cabernet Sauvignon, mai mult decât o îmbrăţişare


Iarna îşi înfinge colţii de gheaţă pe trupurile noastre fragile, iar gândurile noastre, înfrigurate, caută cu dor o scăpare. O poartă spre căldura cea mult dorită unde temperaturile cu minus să dispară în neant pentru o secundă...

Eu cred că nici aerul rece nu mai este aşa amar cum era pe vremuri. Chiar aş putea spune că a căpătat un alt sens pentru mine. Îmi place să mă plimb şi să îl simt cum îmi atinge pielea. Îmi îmbrăţişează, îngheţat, corpul, iar toate simţurile mele se unesc într-o dorinţă de a căuta un zâmbet. 21 ianuarie este ziua îmbrăţişărilor. Dar eu cred că ar putea fi mai mult decât atât. 21 ianuarie ar putea să semnifice ziua vinului Cabernet Sauvignon. În această zi, când simţurile noastre sunt împietrite din cauza iernii, sufletul încă ne este cald.
Trecem prin viaţă sperând mereu la un nou început. Iubim cu o pasiune nemărginită. Câteodată, sufletului nostru îi mai adăugăm 2-3 ingrediente necesare unei armonii interesante: piperăm dragostea cu micile delicii de gelozie şi răbdare, iar din neatenţie scăpăm sarea peste inimă, rănind-o. Apoi, ne îndulcim relaţiile cu persoanele dragi, iar sufletului îi mai presărăm un strop de dulce pentru a ne păstra fericiţi. Toate acestea le facem pentru propria noastră sete de viaţă. Cu timpul devenim din ce în ce mai răbdători, dar dornici să ne redescoperim iar şi iar, mai ales în această vreme când simţurile noastre sunt atât de îngheţate. Carbenet Sauvignon de la Vinarte ne desmiardă simţurile; întâlnim un roşu rubiniu intens strălucitor cu nuante brun roşcate, cu un miros intens şi elegant, având arome caracteristice de fructe de pădure (zmeură şi coacăze negre), vanilie, caramel, ciocolată şi condimente fine, iar gustul sec, plin cu o textură consistentă ne încălzeşte şi cele mai de gheaţă gânduri. 
Carbenet Sauvignon, cu temperatura de consum de 18 grade, îl sărbătorim alături de cei dragi nouă, bucurându-ne cu toţii de atmosfera caldă şi masa plină de bunătăţi tradiţionale din porc, cum este şi recomandarea de servire.
De asemenea, poate fi sărbătorit şi la o cină în cuplu unde atmosfera se îmbină în câteva versuri:
Sticla de vin roşu deschisă îşi stinge şi ultima picătură de nemurire
Pe buzele mele care cerşesc
O acută dorinţă de libertate.
Ca un prădător, ai pus la cale un plan de a mă vâna
Atât de însetat şi înfometat de dragoste.
Pregătit să îmi dăruieşti abisul
Mai deschizi o sticlă de vin,
Eşti conştient că îţi voi bea şi ultima picătură de suflet,
Îţi voi pătrunde în venele minţii tale
Iar simţurile tale se vor contopi cu ale mele...


În plină iarnă să ne încălzim simţurile cu Carbenet Sauvignon.

No comments:

Post a Comment