Wednesday, 2 December 2015

Ziua naţională a României sărbătorită în mod româno-polonez.


Ziua naţională a României noastre frumoase am petrecut-o într-un mod inedit alături de bloggeri la Centrul Cultural Polonez unde Magdalena Filary ne aştepta cu braţele deschise.
Ea ne-a întâmpinat cu pierogi făcute de Cratiţa Bunicii după reteţea ei (o mâncare cu specific polonez) şi vodkă poloneză, dar n-au lipsit şi alte bunătăţi româneşti: 4 tipuri de brânză pufoasă de la Delaco, preferata mea fiind cea cu verdeaţă, murături, zacuscă şi dulceaţă de la Jack&Jones şi Dolcesa. Daniel şi Vero s-au gândit să facem un Mix Food Media şi să ne pozăm mâncarea. Eu nu vă arăt ce mi-a ieşit pentru că mănânc cât o rândunică şi asta ar însemna să vedeţi mai mult o farfurie goală.
A fost o zi minunată alături de oameni faini şi frumoşi. Am râs, am mâncat şi băut şi am făcut multe multe poze. Ştiu de la ei că anul trecut au sărbătorit ziua României tot la Centrul Polonez, dar cu mâncare tradiţională românească, iar anul acesta s-a decis să se facă o schimbare, să gustăm şi din bucătăria poloneză. Aşa că a devenit o tradiţie, să sărbătorim ziua României la Centrul Cultural Polonez.
La mulţi ani, România!
Te iubim!













No comments:

Post a Comment