Wednesday, 21 October 2015

Guest Post: Îndrăgostitul de Aurelia Olteanu





Poezia "Îndrăgostitul" este scrisă de Aurelia Olteanu. Nu o cunoaşteţi, dar sunt curioasă ce emoţii vă transmite această poezie. Sau mai mult aş vrea să vă întreb: care este părerea voastră despre autoarea poeziei din versurile citite?


Îndrăgostitul-

În liniştea nopţii
Stau mereu şi plâng
Şi mă gândesc la tine,
La tine aş vrea să ajung.

Ajung numai cu gândul,
Iluzia mea doare,
Nu pot să te ating,
Că tu eşti prea departe.

Inima mea te strigă,
Suspinul mă îneacă,
Aş vrea acum să zbor
La tine în dormitor.

Să-ţi veghez somnul dulce,
Să te privesc mereu
Şi atunci când te trezeşti,
Eu să dispar din nou.

Atunci când te trezeşti,
Ştiu că nu îţi doreşti
Ca să mă ai aproape,
Nici chiar să mă priveşti.

Cu suferinţă azi trăiesc,
Nu pot onoarea să-ţi plătesc,
Chiar dacă tu m-ai umilit,
Eu te-am iubit, nu te-am rănit.

Te-am cunoscut la chin,
În chin tu m-ai lăsat
Şi nu înţeleg nici azi
Nu ştiu de ce ai plecat.

Azi gândul mă frământă,
Nu mă mai recunosc,
Cum de-am putut atunci,
Să îţi mărturisesc?

Iubirii mele i-ai dat glas,
Dar nu ştiam că într-o zi,
Tu vei pleca fără să-mi spui
Un bun rămas!

Te rog acum la despărţire,
Chiar de ţi-e greu, tu să mă ierţi
Şi să-mi trimiţi o ultimă scrisoare,
Din care vreau să înţeleg
Că ştii să ierţi şi ai suflet mare.

Rămâi cu bine, iubirea mea,
Şi să nu uiţi, iubirea mea,
Mereu şi peste ani te voi pastra,
Aici în inimioara mea.

Olteanu Aurelia

No comments:

Post a Comment

Un Colocviu la Moscova