Saturday, 24 October 2015

Europa Season: Austria




Europa Season a debutat săptămâna aceasta aşa că seara de vineri mi-am petrecut-o la Filarmonica Oltenia.Am asistat la un minunat concert simfonic condus de dirijorul Michael Zlabinger, susţinut de Stefan Jess-Kropfitsch (violoncel) alături de Orchestra Filarmonicii Oltenia.


Evenimentul a început cu mesajul Ambasadei Austriei.

 În program:
-Gottfried von Einem: ”Fraktale”, concerto philharmonico für großes Orchester (primă audiţie)
-Joseph Haydn: Concertul în Re major pentru violoncel şi orchestră, Hob.VIIb:
-Johannes Brahms: Simfonia a IV-a în Mi minor, op. 98




Alături de managerul Filarmonicii Oltenia Vlad Drăgulescu, doamna Mihaela Nedelcu şi bloggerii craioveni Daniel Botea, Mihai Firică, Raluca Brezniceanu, Mirela Coman, Andrei Boiangiu






Mereu am considerat muzica o încântare a sufletului nostru. Ea străbate barierele timpului, îţi îmbracă inima în frumuseţe şi la final îţi mai dăruieşte un strop de cunoaştere.
Încălziţi-vă sufletele cu acest proiect minunat Europa Season la Filarmonica Oltenia! 
Pozele sunt făcute de Daniel.

1 comment:

Un Colocviu la Moscova