Wednesday, 14 October 2015

Bucuria de a fi femeie


Sunt femeie. Sunt sensibilă, dar în acelaşi timp puternică. Deşi am multe momente când mă bucur de singurătate, eu iubesc oamenii. Le ador prezenţa în viaţa mea. Îndrăgesc florile şi animalele. Rochiile şi pantofii îmi alină monotonia. Cum aş putea să spun că mi-aş fi dorit să mă fi născut băiat?
Oh, în niciun caz. Nu este nimic mai minunat decât faptul că sunt fată. Îmi place să îmi port părul lung şi să simt cum îmi atinge corpul până la mijloc. Şi îmi mai place să îmi colorez buzele în nuanţele iadului. Îmi port rujul roşu  asemenea unui soldat care îşi poartă arma. Mândră, dar capabilă de schimbări şi eterne cuceriri.
Am învăţat că viaţa nu se rezumă la neputinţele noastre ca femei. De ce oare ne judecăm una pe alta când am putea să devenim mai puternice împreună? Ne batem cu pumnii în piept că suntem susţinătoare ale drepturilor femeii, dar cum găsim o mică portiţă ieşim şi aruncăm cu pietre în altele. De ce? Ce ne determină să ne purtăm aşa? Nu devenim mai inteligente sau mai doamne. Culmea, chiar ne arătăm lipsa de maniere. Pentru că o adevărată lady nu se va opri din drumul ei ca să împrăştie cuvinte amare. Femeia trebuie să înveţe ca orice formă de agresiune faţă de altă persoană de acelaşi sex reprezintă doar o etapare a proprilor frustrări. Suntem libere să ne bucurăm de viaţă. Să o trăim fără gânduri malefice.
Să învăţăm să fim fericite. Să apreciem prezenţa celor dragi, să îi facem să zâmbească mai des. Găsiţi-vă hobby-uri. Înfloriţi în fiecare zi şi anii care trec să nu însemne îmbătrânirea voastră, ci o evoluţie constantă personală. Învăţaţi fetele să fie feminine şi elegante. Dăruiţi bunătate şi lumină oriunde vă duceţi. Delicateţea niciodată nu se va demoda.
Cum soarele ne încălzeşte trupului aşa şi noi să aducem lumină în sufletele altor persoane. Şi nu uitaţi: fiecare femeie este frumoasă!

No comments:

Post a Comment

Noi vs/și ei